Nejčastější dotazy

JAK ZJISTÍM STAV SVÉ OBJEDNÁVKY?

Při každé změně stavu Vaší objednávky Vám zasíláme email, máte tak vždy informace o průběhu jejího vyřizování. 

 

JAK MOHU ZBOŽÍ VYMĚNIT, REKLAMOVAT ČI VRÁTIT? KAM MOHU ZBOŽÍ ZASLAT?

Napište nám email na info@nakupy-detem.cz, do předmětu uveďte „číslo objednávky“ a požadavek „výměna“ nebo „vrácení“ nebo „reklamace“.

V popisu prosím uveďte, jaké zboží vracíte, jaké si přejete nově zaslat, případně popis reklamace.

V případě výměny za jiné zboží můžete vložit také přímo odkaz zboží z našeho eshopu.

Vrácet zboží u nás můžete bez udání důvodu do 30 dnů od obdržení objednaného zboží.

 

Jaká je záruční doba nakoupeného oblečení?

Záruka je standardně 2 roky a začíná běžet ode dne předání nakoupeného zboží do Vašich rukou.

 

Výsledky vyhledávání

E-shop vytvořil a spravuje Tomáš Neděla

Chcete podobný eshop? Napište na nedela.tomas@gmail.com, určitě se domluvíme.