Nejčastější dotazy

Jak zjistím průběh své objednávky?

V průběhu vyřízování Vaší objednávky prochází určitými stavy, kdy každá změna stavu je Vám ihned odeslána na Váš E-mail.

Vždy máte tak přehled o své objednávce ve svém E-mailu.

Jak mohu zboží vyměnit, reklamovat či vrátit zpět?

Napište nám email na info@nakupy-detem.cz, do předmětu prosím uveďte „číslo objednávky“ a požadavek „výměna“ nebo „vrácení“ nebo „reklamace“.

V popisu prosím uveďte, jaké zboží vracíte, jaký si přejete zaslat nový výrobek, případně popis reklamace.

V případě výměny za jiné zboží můžete vložit také přímo odkaz zboží z našeho eshopu.

Vrácet zboží u nás můžete bez udání důvodu do 30 dnů od obdržení objednaného zboží.

Jaká je záruční doba nakoupeného oblečení?

Záruka je standardně 2 roky a začíná běžet ode dne předání nakoupeného zboží do Vašich rukou.

Zakoupené oblečení máte možnost vrátit také do 30 dnů bez údání důvodu.

Výsledky vyhledávání