Nejčastější dotazy

Jak zjistím průběh své objednávky?

V průběhu vyřízování Vaší objednávky prochází určitými stavy, kdy každá změna stavu je Vám ihned odeslána na Váš E-mail.

Vždy máte tak přehled o své objednávce ve svém E-mailu.

Jak mohu zboží vyměnit, reklamovat či vrátit zpět?

Napište nám email na info@nakupy-detem.cz, do předmětu prosím uveďte „číslo objednávky“ a požadavek „výměna“ nebo „vrácení“ nebo „reklamace“.

V popisu prosím uveďte, jaké zboží vracíte, jaký si přejete zaslat nový výrobek, případně popis reklamace.

V případě výměny za jiné zboží můžete vložit také přímo odkaz zboží z našeho eshopu.

Vrácet zboží u nás můžete bez udání důvodu do 30 dnů od obdržení objednaného zboží.

Jaká je záruční doba nakoupeného oblečení?

Záruka je standardně 2 roky a začíná běžet ode dne předání nakoupeného zboží do Vašich rukou.

Zakoupené oblečení máte možnost vrátit také do 30 dnů bez údání důvodu.

Výsledky vyhledávání

doprava

nyní jen za

29,- Kč

image/svg+xml zasilkovna

Více jak 10 let na trhu

Provozujeme E-shop již přes 10 let a máme tak mnoho zkušeností a mnoho spokojených zákazníků, kteří se k nám rádi vracejí

30 dní na vrácení zboží

Chápeme případnou změnu názoru a proto Vám umožňujeme do 30 dnů vrátit zakoupené zboží bez udání důvodu

1054 ks zboží nejen pro děti skladem

Ve vlastním skladu evidujeme nyní 1054 ks zboží nejen pro děti, které jsou připraveny ihned k dodání