+420 604 933 577 (PO-Pá 8:00-16:00)

Nejčastější dotazy

JAK ZJISTÍM STAV SVÉ OBJEDNÁVKY?
Při každé změně stavu Vaší objednávky Vám zasíláme email, máte tak vždy informace o průběhu jejího vyřizování. Stav své objednávky můžete také zjistit v historii objednávek.
JAK MOHU ZBOŽÍ VYMĚNIT, REKLAMOVAT ČI VRÁTIT? KAM MOHU ZBOŽÍ ZASLAT?
Napište nám email na info@nakupy-detem.cz, do předmětu uveďte „číslo objednávky“ a požadavek „výměna“ nebo „vrácení“ nebo „reklamace“. V popisu prosím uveďte, jaké zboží vracíte, jaké si přejete nově zaslat, případně popis reklamace. V případě výměny za jiné zboží můžete vložit také přímo odkaz zboží z našeho eshopu.

Výsledky vyhledávání

E-shop vytvořil a spravuje Tomáš Neděla

Chcete podobný eshop? Napište na nedela.tomas@gmail.com, určitě se domluvíme.