Nejčastější dotazy (FAQ)

Než nám budete volat či psát, podívejte zda nenajdete odpověď na Vás dotaz v přehledu nejčastějších dotazů:


Jak zjistím stav své objednávky?

Při každé změně stavu Vaší objednávky Vám zasíláme email, máte tak vždy informace o průběhu jejího vyřizování.

Stav své objednávky můžete také zjistit v historii objednávek.


Jak mohu zboží vyměnit, reklamovat či vrátit? Kam mohu zboží zaslat?

1) Napište nám email na info@nakupy-detem.cz, do předmětu uveďte "číslo objednávky" a požadavek "výměna" nebo "vrácení" nebo "reklamace".

2) V popisu prosíme uveďte, jaké zboží vracíte, jaké si přejete nově zaslat, případně popis reklamace

3) V případě výměny za jiné zboží můžete vložit také přímo odkaz zboží z našeho eshopu

    Vybírejte pouze zboží, co naleznete na našich stránkách. Výrobky, které nejsou v našem eshopu k nalezení bohužel nemáme.

4) Váš požadavek začneme co nejdříve řešit a zašleme Vám detailní popis, jak k nám zboží jednoduše zaslat.


Kdy mi bude zboží doručeno?

V detailu každého zboží je uvedeno mnoho důležitých informací. Jednou z nich je také informace, kdy zboží odešleme k Vám.

Pokud je u zboží uvedeno:

"SKLADEM"
tak Vám oblečení pro děti odešleme nejpozději následujícíc pracovní den. Pokud zvolíte PPL, tak Vám budou objednané výrobky doručovány následující pracovní den po odeslání. U Pošty či Zásilkovny to bývá zpravidla také, avšak může se stát, že doručováno bude až 2. pracovní den po odeslání.
"Skladem (externí sklad)"
tak je hned pod tímto textem uvedeno datum, kdy můžeme nejdříve daný výrobek k Vám odeslat. Zboží nemáme přímo na hlavním skladě, musíme ho na základě Vaší objednávky převézt na místo, odkud balíky expedujeme. Svozy nejsou každý den a tím pádem může být doručení výrobků opožděné. Snažíme se však fungovat co nejrychleji a datum odeslání zpravidla nebývá delší než týden.